Saturday 9 December 2017

Terimakasih abdr...khursus asas penulisan blog nov

Teks: sahida sohor@cikgubackpacker@cikgu shida@ hjh zalidas.s
Fb: cikgu shida

Akhirnya di dalam kesibukan saya menguruskan berbagai perkara untuk ke luar negara...saya berkesempatan juga menyiapkan tugasan terakhir kelas asas blog dan penulisan november. Kelas ini di bawah bimbingan Cikgu Mas. Maaf Cikgu Mas atas kelewatan saya menyiapkan entri terakhir tugasan yang diberi. Entri 44.😂😂😂

Nak travel secara backpacker memang memerlukan persiapan yang rapi walaupun saya dah suami guna konsep redah dan harungi apa yang mendatang.

Saya suka cara ini sebab lebih santai. Tidak terikat dengan jadual waktu yang ketat jika ikut travel agensi.

Berbalik kepada faedah yang saya perolehi dengan mengikuti khursus asas penulisan ini, terlalu banyak.

Tapi waktu terlalu mencemburui saya . Untuk kali ini cukuplah saya katakan saya dapat kenalan baru dsn sales untuk buku pertama saya CIKGU BACPACKER.

Terima kasih abdr. Terima kasih Cikgu Mas.

Bye Malaysia.

No comments:

Post a Comment