Monday 4 December 2017

Berminat dapatkan hadiah?

Aku ke Mydin Senawang membeli belah barang keperluan harian.Tiba-tiba aku teringat kata- kata Tasha kepadaaku tempohari. " Akak boleh pergi ke customer sevice dan tunjukkan kad pengenalan, nanti akak akan dapat point. Bla...bla...bla"

Sebenarnya aku antara minat dengan tidak sahaja apabila Tasha menerangkan aku tentang MSS ( My kad Smart Shopper.)

Dah lama tasha mendaftarkan aku sebagai ahli. Malah aku pernah ikut Tasha ke Persidangan Altifiatte Junction yang diadakan di PICC Putra Jaya.

Hati masih berbelah bahagi. Antara tertarik dengan tidak. Tiba-tiba pagi tadi hati aku tergerak untuk mencuba.

Aku begitu teruja bukan sahaja aku dapat point untuk MSS kad. Malah aku dapat hadiah lagi sekampit beras kg. Aku teruja dengan bungkusannya yang cute. Ha ha kelakarkan aku. Terus aku memberitahu suami, " Bang, lepas ni kita tak payah beli beras lagi. Kita just datang shopping kat sini sahaja. Dapat beras free."

Ha ha nantilah aku ceritakan bagaimana nak dapatkan sekampit beras free atau boleh whatsup aku 0172674129. Boleh juga kalau nak tahu bagaimana nak jana pendapatan dengan Alfiatte Junction.

Ha ha aku ni kaki travel. Boleh dapat diskaun dan point juga untuk kita tempah hotel, flight air asia beli barang secara online. Beras tu pula boleh bawa oversea sebab 11 dec nanti aku akan keluar negara secara back packer. Susah nak dapatkan makanan halal.

No comments:

Post a Comment